Sosyal bilimlere önem vermeyen bireylerden oluşan bir toplum,kendi öz değerlerinden kopup mankurtlaşmaya mahkumdur.
Tarih,Felsefe,Edebiyat gibi,insani değerler kazandıran ve toplumsal anlamda müreffehiyet iklimini ortaya çıkaracak ilimlere önem veren bireylerin çalışmaları takip edilmeli.
Ancak bunu karanlıkta yolunu kaybeden şaşkın koyun sürüsü değil,o koyun sürüsüne yolunu kaybettiren ve onları karanlıkta bırakan çobanlar başla(nıl)malı.
Bir ilkokul öğrencisi “Niye okula gittiğimi,bende bilmiyorum” diyorsa, eğitim sisteminin dinamikleri sıkı bir şekilde mercek altına alınmalı.
Kadir CANTÜRK

Cihat Toprak: Diyarbakır Surlarının Dramı ve Albert Gabriel’in Tarihi Müdahalesi
Cihat TOPRAK: Kırklar Dağı’ndan Dicle’ye; Suzi ve Adil’in Yasak Aşkı
Kadir Cantürk: Amedspor ve Kürtçe slogana gelen ceza
Cihat TOPRAK: Diyarbakır’da gerçekten Deniz var mıydı?
Cihat TOPRAK: Padişah Kapısı,Taşlarda Saklı Fermanlar
Cihat TOPRAK: Diyarbakır Surlarının Altındaki Sır; Kanuni’nin 500 Yıllık Projesi