Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi oplu ulaşımda konforu artırmak ve ulaşım problemini çözmek amacıyla filosuna 49 yeni otobüs kattı. Yeni araçların tanıtımı için Kayapınar ilçesindeki Doğalgaz Dolum İstasyonu’nda düzenlenen lansman törenine, Büyükşehir Belediyesi Eş Başkanları Serra Bucak ve Doğan Hatun, DBB Genel Sekreteri Emrullah Gördük, Bağlar Belediyesi Eş Başkanları Leyla Ayaz ve Siraç Çelik, Yenişehir Belediyesi Eş…
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi oplu ulaşımda konforu artırmak ve ulaşım problemini çözmek amacıyla filosuna 49 yeni otobüs kattı. Yeni araçların tanıtımı için Kayapınar ilçesindeki Doğalgaz Dolum İstasyonu’nda düzenlenen lansman törenine, Büyükşehir Belediyesi Eş Başkanları Serra Bucak ve Doğan Hatun, DBB Genel Sekreteri Emrullah Gördük, Bağlar Belediyesi Eş Başkanları Leyla Ayaz ve Siraç Çelik, Yenişehir Belediyesi Eş Başkanları Safiye Akdağ ve Mehmet Ergün, Sur Belediyesi Eş Başkanları Fatma Gulan Önkol ve Adnan Örhan, DEM Parti İl Eş Başkanı Abbas Şahin ile daire başkanları, meclis üyeleri ve çok sayıda kişi katıldı.
12 kadın şoför görev yapacak
Araçları yerinde inceleyen ve bilgi alan Eş Başkanlar, yeni dönemde görev yapacak 12 kadın otobüs şoförü ile de bir araya geldi. Eş Başkanlar, kadın otobüs şoförlerine görevlerinde başarılar diledi.
Yorum Yap